Strana 1 z 7 123 ... PoslednáPosledná
Zobrazenie výsledkov 1 až 10 z 61

Téma: Navigácia

Moje Suzuki
    SX4 1,6 GS 4WD NAVI 2012

Predvolené Navigácia

Akú máte, ak máte?
    Čo vám na nej vyhovuje, resp. nevyhovuje? Akú by ste odporučili, alebo neodporučili? Prečo?

Ja už nejakú chvílu študujem všetky možné typy a výrobcov, rozhodne nemám v pláne za to dať 10 alebo viac tisíc vzhľadom na to, že ju nebudem využívať každy deň. Celkom sa mi pozdáva DreimGO DG110 vzhľadom na priaznivú cenu, obsiahle a zdá sa že aj podrobné mapové podklady a príslušenstvo, ktoré vrátane nabíjačiek je už v cene (čo nie vždy býva).

2. Predvolené Re: Navigácia

No kedze sa tomu uz nejaky rocik venujem aj profesionalne, skor by som odporucal PDA navigaciu. Nie si obmedzeny jednym softom, dokazes si najst aj "vlastny" a tiez sa da PDA pouzit na ine ucely. Kvalita signalu, rychlost zamerania su vynikajuce.
    Suzuki SX4 1.5 GLX AC- rýchlo predaná

Predvolené Re: Navigácia

Tiež nemienim vygcať 10k a viac za neaký uzavretý systém.
    Momentálne používam PDA iPAQ - neaký starší model (asi 3800) s PPC s TomTom-om.
    No a ako zálohu mám na mobile N95 nahodené to isté ako v tom iPAQu (pre pripad že by baterka nevydržala apod)
    Nakoľko navigáciu využívam minimálne tak toto riešenie mi postači.
    Ale teším sa na 3G iPhone, ktorý si plánujem kúpiť.
    2003-2007 Citroen C2 VTR; 2007 - SX4 4x4 GS benzin

4. Predvolené Re: Navigácia

ja som si zaobstaral TOMTOM GO720 a zatiaľ som s nim spokojny, aj ked stal 11500 (aj s antenou pre TMC), co ma stve je problem s TOMTOM Home, po nainstalovani novej verzie sa pristroj neda ovladat cez PC, aktualizacie ale zbehnu v poriadku

Moje Suzuki
    SX4 1,6 GS 4WD NAVI 2012

Citácia Pôvodne odoslal janci
    ja som si zaobstaral TOMTOM GO720 a zatiaľ som s nim spokojny, aj ked stal 11500 (aj s antenou pre TMC)....
    Na Slovensku už TMC aj funguje?