PDA

Zobraziť plnú verziu : Problém s radením automatickej prevodovky

Boris
13-09-2012, 15:29
Pozdravujem vás vospolok.

Obraciam sa na vás s takouto žiadosť o pomoc. Mám Suzuki SWIFT, automat, typ MZ/C11S/MTA, 1.328 cm3, 67,5 kW, 5-dverové, bezkľúčové štartovanie, rv 2010. Môj problém.
Poslednou dobou sa mi stava častejšie, že po nejakej jazde, aj kratšej, naštartujem motor, začne v nom akokeby čosi preskakovať, zaradím D a ukazuje mi stale neutral a nejde, zaradím R ukazuje tiež neutrál. Následne motor vypnem a už mi nejde naštartovať, ani tuk nespraví. Momentálne to robím tak, že kapotu otvorím, motor sa trochu ochladí a asi po pol až 3/4te hodine, natočím a ide zas bez problémov.

Bavil som sa so servisným technikom a on o takomto čosi doteraz ani nepočul. Vie mi niekto pomôcť?

Ďakujem za odpovede / rady s pozdravom Boris Hanko 0915 702 177

Suuzuukii
13-09-2012, 15:56
Skúsil si odpojiť batériu?
Bolo auto na diagnostike?

vedek
13-09-2012, 21:18
Divne:eek: Takze ak tam das D tak je v skutocnosti neutral a svieti/ukazuje ti na displayi N? Ak to nie je zblbnuta elektronika, mozno umiera prevodovka:( Skus insi Suzuki servis:confused:

brakin
17-09-2012, 13:16
Kazda auto prevodovka ma svoju vlastnu RJ, ta o vsetkom rozhoduje, šalpaka je tam len na to aby prepla spinacom, ziadne tiahla ako u manualu, cize podla mna daky studeny spoj v RJ, pretoze ako pises ze ked vychladne tak funguje, ide o to, ze motor mozes nastartovat len v P alebo N ... alebo nudzovo cez tvrde presliapnutie brzdoveho pedalu, ty mas asi este robotizovanu prevodovku ale P tam ani nemas. skusim ti este zavolat lebo asi sem nechodis.

Boris
22-10-2012, 12:26
Pozdravujem vás vospolok.

Obraciam sa na vás s takouto žiadosť o pomoc. Mám Suzuki SWIFT, automat, typ MZ/C11S/MTA, 1.328 cm3, 67,5 kW, 5-dverové, bezkľúčové štartovanie, rv 2010. Môj problém.